top of page

גלריית_החומרים_הנודדת#

בשקט בשקט בלי לגלות (כמעט) לאף אחד יצרתי מגרש משחקים של חומרים, צבעים, טקסטורות ועוד מלא דברים טובים. יצאתי למסע אחר כל החומרים שבעזרתם אנחנו המעצבים, יוצרים עולמות חדשים. המטרה היתה לגלות אותם מחדש, להתחבר לחומרי הגלם, ליוצרים ולאנשי המלאכה. הבנתי שאני הולכת  ליצור מקום. מקום שמעורר חוויה, השראה והכי חשוב...יצירה.

גלריית החומרים, צילום: מיכל מונטג


ממש לא במקרה נולד לו הבלוג Design-Playground.co.il. בלוג שהוא מגרש המשחקים (הוירטואלי) שלי לכל הקשור לעיצוב, אומנות והשראה. הפכתי לציידת חומרים מקצועית ולא הפסקתי לתור אחר חומרים מעניינים. לאט לאט התחיל להתגבש מאגר חומרים גדול ומגוון, גלריית החומרים צמחה והתפתחה.

גלריית החומרים, צילום: מיכל מונטג


בחודשים האחרונים התחלתי לשתף בכל החומרים בהם אני נתקלת ביום יום, דרך פרוייקט #מאה_חומרים_ב100_ימים. בפרוייקט היה חשוב לי לתת דגש לחומרים המרכיבים את חיינו וסובבים אותנו. חומרים שאנחנו המעצבים רואים בעבודה שלנו עם לקוחות או כאשר אנחנו הולכים לחפש אחר חומרים חדשים ומיוחדים. צילמתי, תעדתי ושיתפתי באינסטגרם.

צילום מהאינסטגרם: my_design_playground@


הימים בפרוייקט התקדמו ובמקביל גלריית החומרים החלה להתעורר לחיים. לפני יומיים חגגתי את יום המאה, בהשקת #גלריית_החומרים שלי. גלריית חומרים מקצועית למעצבים.

גלריית החומרים, צילום: מיכל מונטג


גלריית החומרים היא גלריה נודדת וה- POP UP  הראשון נפתח בבית שכולו צבע והשראה בנירלט. בסדנת -  PLAY . CREATE . DESIGN  - עם חבורת מעצבות ובלוגריות אהובות. היה מרתק לראות ולשמוע כיצד המעצבות יצרו את כל #לוחות_החומרים_להשראה.

אין ספק שהסדנה השאירה טעם לעוד. היה יום מעורר השראה בכל המובנים ונקודת הפתיחה של–גלריית החומרים.

גלריית החומרים, צילום: מיכל מונטג


מזמינה אתכם להמשיך ולעקוב אחרי DESIGN - PLAYGROUND ופעילות הגלריה. לקבלת עידכונים על כל ההרצאות וסדנאות לוחות החומרים הקרובות, הרשמו לרשימת התפוצה של גלריית החומרים הנודדת. מעניין איפה יהיה ה-POP UP הבא......??? מה שבטוח הולך להיות מעורר השראה!



 

לקבלת עידכונים על פוסטים חדשים, ראיונות להשראה ולוחות חומרים חדשים

DESIGN PLAY - GROUND BLOG

bottom of page